023 751 51 82
Winkelwagen

Cartuxa EA Tinto

Portugese Rode Wijn

Morgen in huis!*
Overmorgen in huis!*
€ 19,64
Op voorraad
SKU
CA-EA-TI
Druif: Touriga Nacional, Syrah Lekker met: Varken Rood vlees Wit vlees Lam Alcohol percentage: 13,5% Drinktemperatuur

Dit is een heerlijke rode wijn met een aroma van rode kersen. Deze wijn is jong en verfrissend. Dit zijn jonge wijnen voor onmiddellijke consumptie, makkelijk te drinken bij meer informele gelegenheden. De lichtste wijn uit Cartuxa, eenvoudig en fruitig, met aantrekkelijke tannines. Klaar om nu te drinken.



De wijnen uit Cartuxa zijn een weerspiegeling van de traditie en de befaamde expertise van de eerste mensen die hier wijn maakten: de kartuizer monniken die in 1587 de Santa Maria Scala Coeli Monastery oprichtten. Het eerste productiejaar is 1986.


Dit is een heerlijke rode wijn met een aroma van rode kersen. Deze wijn is jong en verfrissend. Dit zijn jonge wijnen voor onmiddellijke consumptie, makkelijk te drinken bij meer informele gelegenheden. De lichtste wijn uit Cartuxa, eenvoudig en fruitig, met aantrekkelijke tannines. Klaar om nu te drinken.



De wijnen uit Cartuxa zijn een weerspiegeling van de traditie en de befaamde expertise van de eerste mensen die hier wijn maakten: de kartuizer monniken die in 1587 de Santa Maria Scala Coeli Monastery oprichtten. Het eerste productiejaar is 1986.


Bottle Size
750ML
Druif
Touriga Nacional, Syrah
Regio
Alentejo
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Cartuxa EA Tinto
Uw waardering

Wijnhuis Cartuxa Évora



Het merk Cartuxa is de hoofdactiviteit van de Eugénio de Almeida Foundation en het overkoepelende merk van de Cartuxa Winery, Cartuxa Olive Mill en Cartuxa Wijn Toerisme. Het logo staat voor verschillende wijnen zoals Vinea, EA, Foral de Évora, Cartuxa, Scala Coeli en Pêra-Manca, evenals de olijfolie Alamos, EA en Cartuxa Gourmet.




Kwaliteit, individualiteit, excellence en een eigen stijl is wat het verschil maakt en wat Cartuxa definieert als een klassieke Alentejo. Dit zijn de waarden welke door de consument erkent wordt, dit is de kracht van de naam en dit is wat de consument loyaal maakt aan de producten van Cartuxa.




Fundação Eugénio de Almeida Foundation heeft met haar inspanningen door de jaren erkend als een wijnhuis met uitstekende producten met diverse prijzen.